BELEDİYE BAŞKANIMIZ NİHAT SARI, “ZABITA TEŞKİLATIMIZ 196 YAŞINDA” Dinar Belediye Başkanımız Nihat Sarı, Zabıta Teşkilatı’nın 196’ncı kuruluş yıl dönümü dolayısıyla bir mesaj yayımladı. Belediye Başkanımız Nihat Sarı mesajında; “4 Eylül 1826 yılından itibaren yerel yönetimlerin en köklü teşkilatı olan zabıta teşkilatımız şehirlerimizde vatandaşlarımızın sağlığını, huzurunu ve esenliğini sağlıyor. Zabıta Teşkilatımız...